Fuck it!

Som ett litet svar på min ångest i helgen. Har pratat med föräldrarna och många andra och jag känner, såhär en vecka innan flytt. FUCK IT.
Jag kommer överleva och allt kommer bli skitbra, jag får bara tänka om lite. Klart jag inte kan förvandla mitt hem till ett prinsess-boende dag 1. Det får ta sin tid :)
Så idag packade jag gladeligen, jag längtar!! Detta ska bli så himla kul, så himla bra!
Ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för Linnéa.
Åh om alla dagar kunde få kännas som denna <3


Hade för övrigt världens bästa helg i Skövde hos världens bästa Elin <3 Sån mysig stad! Här är en bild från vår mysiga "fika" i vår/sommarsolen! 


Och som grädde på moset vann Sverige VM! Bättre går ju inte att bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0