Hejdå Helsingborg

Dagen är kommen. Nu flyttar jag från fina Helsingborg till fina Göteborg.
Känslorna under veckan har varit blandade, upp och ner. Jag vill men vill inte. Men det kommer bli bra. Man kan inte gå en utbildning som man inte förstår och knappt bryr sig om att försöka förstå. Det kan bli något annat av mig. Kanske hamnar jag har i skåne igen, kanske blir det någon annanstans?

Jag är dock så himla himla glad för att jag gjorde detta. Vilket äventyr det har varit!! Jag har träffat så många fina människor som jag hoppas att jag alltid kommer ha kontakt med. Jag har också lärt mig så otroligt mycket. Jag kommer sakna mitt liv här i Helsingborg!

Nu blir det Göteborg i några månader, sedan får vi se vart benen bär...
Puss på er alla fina, ni ligger mig så varmt om hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0