Blame it on the pillows

Har haft så oroliga och jobbiga nätter på senaste. Har haft jätte, jättesvårt att sova och när jag väl somnar så drömmer jag jobbiga drömmar. Vaknar och känner mig inte utvilad.
Detta är helt nytt för mig då jag i princip alltid somnat så fort jag lagt huvudet på kudden. Så därför skyller jag min sömnbrist på just kudden.
Det har visat sig vara så otroooligt viktigt nu under denna jobbiga period att kudden är perfekt fluffig, perfekt len och perfekt hög. Jag har, när det var som värst, sovit med 6 kuddar i min 120 säng. Ingen kändes bra. Haha nu när jag tänker på det är det ju knäppt! 6 kuddar! Hur fick jag plats??
Oron, eller vad det nu är som gör att jag sover dåligt, har dock inte släppt helt än. Ibland bråkas kuddarna med mig, men over all så sover jag bättre :) Har i dagsläget bara 4 kuddar i sängen, och då har jag en av dom under armen.
Hoppas på lugna nätter nu och att jag sluter fred med kuddarna.. har verkligen aldrig haft problem med det innan!

Så, då vet ni var jag står i kudd-frågan ;) Nu ska jag "krama kudden" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0