Run, run, run

Hola!
Fortsätter jag i denna takten kommer jag vara snabb som en gasell till sommaren! 
Gav mig ut i spöregnet även idag, och förbättrade min tid med 2 min trotts att det regnade OCH var dag 2 (då brukar jag va lite seg). Kanske var det regnet som gjorde det? 

Tänkte att jag kanske skulle springa varje dag och deffa lite så att man blev verkligen fit for summer. Men sen brast jag ut i asgarv. Hallå, kommer ju vara bakis minst en dag och då är jag typ glad om jag kan komma upp ur sängen. Blir man mer bakis med åren? När jag va mindre var jag aldrig bakis! Eller är det att man hinkar mer sprit nu? För det tror jag iiinte! Jag kommer ihåg när vi drack en halv vodka och glatt gick till skolan dagen efter... Hoppas inte det blir värre bara för då kommer jag sluta som nykterist.
(HAHA)


Ni kan kalla mig "Rosa faran"
Ps vad glad jag ser ut med min morron friss...
p.s2 faaaan vad jag saknar lägenheten! :(


Neej nu måste jag plugga..! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0