Home is where im with you..

Hola!
Så va vi här igen då. Så mycket tankar som snurrar så då behöver jag dig.
Flyttar hem i slutet av januari. Hem till Göteborg. Hem till er.
Och bort från Helsingborg som jag lärt mig älska. Bort från fina fina vänner som jag kommer sakna så otroligt mycket.

Jag kan liksom inte fatta det. Jag kommer inte ha Helsingborg på måndagarna. Jag kommer inte gnälla över att föreläsaren är sen, äta lunch på konstiga platser och kika på bönerummet. Jag kommer inte kunna vara med på vin-kvällar, ful-dansa på villan och inte på galna utgångar i Lund. För de va GALNA.

Det känns som ett steg tillbaka men även som ett steg fram, i något nytt och lite otäckt. För hur kommer jag att trivas nu då? Tänk om jag kommer sakna Helsingborg för mycket?

Då kommer jag tillbaka. Och jag ska hälsa på ofta.
Ingenting är omöjligt.

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Ett nytt kapitel med nya möjligheter. Och det är åter igen med skräckblandad förtjusning jag kastar mig in i detta.

Lots of love // Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0