Kan jag packa med er?

Insåg idag, mellan illamående och trötthet, att jag glömt att packa några otroligt viktiga saker.
Mina brudar. Mina hjärtan. Mina soulmates. 
Jag har sett fram emot flytten så himla mycket. Det ska bli så himla skönt att flytta hemifrån, leva mitt egna liv, ta hand om mig själv, bo i en ny stad, börja skolan och träffa nytt folk. Men jag har inte riktigt tänkt på att jag kommer att uppleva detta helt själv. 
Jag har sett fram emot att ströva runt i stan, vin kvällar och livet som student, ja till och med plugg-träffar. Men jag kommer inte kunna dela det med er, och vi kommer inte längre att ses varje dag, varje helg. Vi kommer inte kunna gå på lyxiga sushidejter mitt i veckan, käka bakismat på söndagar och vi kommer inte hjälpa varandra att dränka våra sorger på lördagar. 
Eller JO det är klart vi kommer!!! Men inte varje helg. 
Min gamla vardag kommer att bli lyx nu mera. För det är lyx att umgås med er <3
Och vardag kommer bli något helt annat, förhoppningsvis bra och kul det också!

Men det bara slog mig. Jag vill ha med er. Kan jag packa med er i flyttlasset som går på fredag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0