16 Dagarararararar

Hej hallå igen. 
Denna bloggen fungerar ju lite så att jag skriver när jag behöver dvs när det händer något extra extra spännande i mitt liv. Vilket det faktiskt gör nu. Så varför inte bara hoppa pang på och ta detaljerna efter hand?

Det är nu 16 dagar kvar tills jag flyttar. Just nu vill jag gråta, men i övrigt är jag stencool. Egentligen tycker jag att det kommer bli jätteskönt att prova på något nytt - jag är ju en äventyrare i grund och botten. Men just nu känns allt så himla bra här hemma. 

Förhoppningsvis kommer det kännas minst lika bra i Helsingborg. Ny stad, nya vänner, studentliv och studier - japp jag längtar faktiskt till att lära mig något om dagarna. Och så har vi ju lyan på 25 kvm. Den längtar jag till. 

Imorgon fortsätter packandet och förberedandet. Just att flytta till nått eget är bästa känslan just nu. Allt jag ser i lyan kommer vara mitt, mitt, mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0