Lyhört

Idag vaknade jag av att min grannes telefon VIBRERADE. Helt sjukt!
Under den månad jag har levt i denna lägenhet har jag liksom hört grannarna 3 ggr.
En gång när de hade fest
En gång när en hostade
En gång när min granne bestämde sig för att möblera om kl 2 på natten.
Och nu vaknar jag av en virbationssignal?? Började till och med leta efter min telefon då det lät som den ringde. 

Lite störande var det såklart. Men får också än att tänka på de stackarna till grannar som har fått stå ut med min skönsång, mitt klampande, hur jag börjar steka mat och svära över att den bränns vid kl 22-23 på kvällen, jag menar... första kvällen damsög jag kl 22 en söndag... Haha men till mitt försvar: Jag visste inte att det var så lyhört :)

Mindre än en vecka kvar här nu - JAG VILL INTE FLYTTA UT! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0