Händelserik dag på gymmet!

Man gymmar för att få träningsvärk och sedan gymmar man för att bli av med den.

Igår kunde jag varken gå, sitta eller ligga. Ben och rygg värkte av all träning. Så vad gööör man? Jo man tränar lite till och stetchar sedan 15 min så att man sträcker ut alla onda muskler! (Y) Sagt och gjort.

Funkade as kalas tills jag bestämde mig för att sola i 20 min. Dvs ligga blixt stilla i ett plattt och hårt solarie. Gick as bra, o va super skönt (drömmer mig jämt iväg till en strand, hihi) tills jag skulle ta mig ur skiten. 
Hela ryggen krampade då jag skulle trycka upp "locket". Fick inte upp det och fick typ panik att:
1. Jag skulle bli fast
2. Jag skulle få ryggskott.

Lyckades tillslut ta mig ur (seriöst! Lättare solarie lock tack!) och stapplade iväg till omklädningsrummet där det var till att sträcka och framför allt massera de onda delarna av ryggen. Trodde inte jag skulle lyckas, men nu känns det riktigt bra :)

Riktigt bra gånger 2! Jag har tränat, solat (min panna är röd..) OCH blivit av med träningsvärken! Eller? Vi får se imon ;)




Snart blir jag såhär stark! ;)
NOT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0